Tuesday, August 21, 2007

أهداء الى شمعة امل


هذه المرة البوست خاص جدا اسمحولى اقدم هدية لصديقتى الغالية بيرو اللى كانت السبب فى انى اكتسبت اصدقاء جدد رائعين مثلكوا. المرة دى عايزة اعمل اهداء و شكر واجب الى عبير صديقتى صاحية مدونة شمعة امل لانها كانت السبب فى انى اعمل المدونة بتاعتى والحت عليا و كمان قعدت معايا تعملها ، و صديقتى انسانة رقيقة و جميلة

ربنا يخليهالى يارب و يدمها علينا نعمة

بيرو انا فكرت اقدملك ايه هدية لاقتى محتارة - فلا توجد هدية تساوى صداقتك عندى فهى لا تقدر بثمن- وبعد تفكير

لاقيت انه بما انك السبب فى المدونة ففكرت اهديكى اول سطور كتبتهافى حياتى ها اقدمها ليكى بدون تعدييل كما كانت وقت أن كتبتها كان عندى وقتها عشر سنوات لما كتبت الخاطرة دى فاقبليها منى مع حبى سلفر


ظلال الاحلام
رأيتك فى ظل الاحلام يا حبيبى رأيتك
رأيت عينان اوقعونى فى بحر لاشطآن له غير شاطئك
سبحت إليك ووجدتك تتغلل فى أعماقى من الداخل
رأيت وجها باسما ممتلىء بالأمل رأيتك حبيبى
رأيتك فى الاحلام ..... رأيتك فى الاحلام
و أفقت فتقضى كل شىء ضاع منى و أكتشفت الحقيقة
أكتشقت أنك كنت مجرد ظل من ظلال الاحلام

10 comments:

O S A M A said...

..رايتك ياحبيبي تمنيتك
..رايتك كما لوكنت انت
..رايتك في سفر الاحلام حبيبي
..رايتك مجرد من الخيال
..حدثتك
..تلهفتك
..اشتقت لك بشده
..لاصافحك
..تصير ظلال
..فــ اصافح ظلاااا
..واعدة اياه ان يوصل اليك سلامى
..فــ انا على يقين انك تصافحنى الان
..تصافحنى مجرد ظل
...............................

كلمتك جميله تحياتى

admin said...

تم افتتاح مدونات
4xmisr
لتعليم التدوين على بلوجر باحتراف
spot-weblog.blogspot.com
الثانية للتعامل مع الانترنت بأمن
4xpert.blogspot.com
(تحت الانشاء)
باقى المدونات للربح من الانترنت لمن يهتم بذلك
شاكرين لكم سعة صدركم مقدما
وأرجو التواصل معنا بابداء الأراء والتوجيهات شكرا

bedo said...

ربنا يخليكو لبعض

وعايزين نشوف الابداعات

وكل ما هو جديد

وربنا يكرمك

وجزاكم الله خيرا

Esmat said...

عزيزتى
مااجمل هذا الاهداء وادعو الله ان يديم صداقتكما جميل ان نقول شكرا وتحية طيبة الى عبير ودائما ابدا تكون شمعة
امل وانت ايضا عزيزتى

من يا ترى في الدرب
يدرك

أن في الحب العطاء

الحب أن تجد الطيور
الدفء في حضن.. المساء

الحب أن تحد النجوم الأمن في قلب السماء

الحب أن نحيا و نعشق ما نشاء -

محمود على said...


الصداقه اجمل حاجه في الدنيا

الاحساس بالامان مع انسان عارفه انه بيحبك من غير اي حاجه
ربنا يخليكوا لبعض

الكلمات جميله جدا كالعاده

شمعة أمـــــل said...

بصراجة انا مش عارفه اتكلم او اقول اىحاجه
انتى اديتينى اكتر من حقى
انا لو كنت عملت حاجه فهى اصغر من اقل شئ انتى عملتيه عشانى
انا عمرى ما هنسى وقفتك جمبى فى بداية حياتى العملية وتقديمك النصيحة ليا دايما
وقد ايه كنت بتعبك معايا فى الشرح طبعا عشان تفهمينى ده كان مجهود كبير
عليكى
برغم مشغولياتك الا انك عمرك ما سبتينى
وطبعا غير انك علمتينى ازاى ابقى واثق فى نفسى
بجد انا لو قعدت اتكلم على اللى عملتيه معايا مش هلاقى مساحه تكفى
ربنا يخليكى ليا يا جميل
وميحرمنيش منك

اسكندراني اوي said...

احلى شيئ اعترافك بالجميل
ودا في حد ذاته يدل على اصاله المعدن

ربنا يديم عليكم المحبه يارب

Ashraf Al Shafaki said...

مبروك على مدونتك. يمكن وضع عنوان الإيميل الخاص بك فى مكان ظاهر على المدونة حتى يمكن للزوار مراسلتك بشكل مباشر.

Fatma El-Zahraa Mohamed said...

O S A M A ...
bedo ...
esmat...
محمود علي...
شمعة أمـــــل ...
اسكندراني اوي 000
كلماتكم اعجزتنى على انى الاقى ليها رد
فشكرا لكم .
بيرو انا معملتش حاجة ، ربنا يخليكى لي.
................
Ashraf Al Shafaki ...
الله بيارك فيك، انا فعلا حطيت الميل بتاعى للمراسلة

Doaa Ebrahim Aaql said...

جميله اوى مشاعرك دى

ده دليل على انك انسانه حساسه
تعترف بالجميل

انتى رائعه


تحياتى